دبیرستان انصاری خنج

(متوسطه اول)

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

خرید ساعت مچی

|

ساخت كد آهنگ و موسیقی

دبیرستان انصاری خنج

این مدرسه در سال 1373 به همت جناب آقای محمدامین انصاری ساخته شد و دارای شش کلاس درس می‌باشد.
هم‌اکنون 152 دانش‌آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و سرکار خانم جمالی مدیریت مدرسه را عهده‌دار هستند.
این مدرسه دارای دو کلاس هوشمند، نمازخانه و دیگر امکانات آموزشی و پرورشی می‌باشد.

بایگانی

اوقات شرعی

۱۵ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

در تاریخ چهارشنبه، ۲۲ دی ماه طرح "یک روز برای فردا" در آموزشگاه انصاری اجرا شد و دانش آموزان نقش مدیر و معاون و دبیران را ایفا کردند.



مشاهده تصاویر در ادامه مطلب.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۴
F. Gholami

تهیه آش با همکاری دانش آموزان عزیز و کادر آموزشی و پرورشی آموزشگاه:

با تشکر ویژه از مدیریت فعال و کوشا و خوش ذوق آموزشگاه، سرکار خانم جمالی عزیز.



مشاهده تصاویر در ادامه مطلب.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۳
F. Gholami

تصاویر در ادامه مطلب.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۳
F. Gholami

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (سه‌شنبه ۲۱ دی) ساعت ۸:۵۰ با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در دانشگاه تهران آغاز شد.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اقامه نماز بر پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ساعت ۱۰ صبح وارد دانشگاه تهران شدند و اقامه نماز کردند.

رؤسای قوای سه‌گانه و مسئولان و شخصیت‌های لشکری و کشوری نیز در این مراسم حضور داشتند. 

پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از مسیر میدان انقلاب به سمت میدان راه‌آهن تشییع شد و بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر ایشان به مرقد امام خمینی (ره) منتقل و در جوار مرقد امام راحل دفن شد.



تصاویر این مراسم در ادامه مطلب.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۸
F. Gholami

در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیات دولت بیانیه‌ای را بدین شرح صادر کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عالم مجاهد، انقلابی نستوه و یار دیرین حضرت امام رضوان الله تعالی علیه که عمر پر برکت خود را در شکل گیری انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت های خطیر در اداره کشور و دفاع مقدس سپری کرد به دیدار معبود شتافت. نام، یاد و آموزه های آن یار سفر کرده همواره بر تارک ایران و انقلاب اسلامی در درخشش و الگوی وفاداران به آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران این ضایعه بزرگ را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی، علما و مراجع بزرگوار تقلید، خانواده گرامی ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کند و به مناسبت تجلیل از این یار دیرین امام و رهبری سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۵ را تعطیل عمومی اعلام می کند و ملت قدرشناس ایران را به شرکت باشکوه و تاریخی در مراسم تشییع پیکر پاک ایشان دعوت می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۷
F. Gholami
متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
با دریغ و تأسف خبر درگذشت ناگهانی رفیق دیرین، و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی، و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را دریافت کردم. فقدان همرزم و همگامی که سابقه‌ی همکاری و آغاز همدلی و همکاری با وی به پنجاه و نه سال تمام می‌رسد، سخت و جانکاه است. چه دشواریها و تنگناها که در این دهها سال بر ما گذشت و چه همفکریها و همدلیها که در برهه‌های زیادی ما را با یکدیگر در راهی مشترک به تلاش و تحمل و خطرپذیری کشانید. هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در آن سالها، تکیه‌گاه مطمئنی برای همه‌ی کسانی که با وی همکار بودند به ویژه برای اینجانب به شمار می‌آمد. اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هائی از این دوران طولانی هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلّی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سالهای اخیر با شدّت و جدیت در پی بهره‌برداری از این تفاوتهای نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد.
او نمونه‌ی کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود.
سال‌ها زندان و تحمل شکنجه‌های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آنگاه مسئولیتهای خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگهای درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.
با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی‌شناسم که تجربه‌ای مشترک و چنین درازمدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ‌ساز به یاد داشته باشم.
اکنون این مبارز کهنسال در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ئی مشحون از تلاش و فعالیت گوناگون قرار دارد، و این سرنوشت همه‌ی ما مسئولان جمهوری اسلامی است.
غفران و رحمت و عفو الهی را برای وی از صمیم قلب تمنا میکنم و به همسر گرامی و فرزندان و برادران و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض میکنم.
غفرالله لنا و له   
سید علی خامنه‌ای
 ۱۹ دیماه ۱۳۹۵

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۶
F. Gholami

آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرن امام خمینی - رحمة الله علیه - و مقام معظم رهبری - حفظه الله - روز ۱۹ دیماه ۱۳۹۵ در سن ۸۲ سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت. ایشان از قبل از انقلاب و در راه تحقق انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی - رحمة الله علیه - به مبارزه و مجاهدت پرداختند و این راه را همراه با امام خمینی - رحمة الله علیه - و مقام معظم رهبری - حفظه الله - تا فوتشان ادامه دادند. مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش پررنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و مسئولیت هایی هایی از جمله ریاست جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نطام را عهده دار بودند.


درگذشت وی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت و رؤسای دولت های کشورهای مختلف، مراجع عظام تقلید، نمایندگان ولی فقیه در استان ها و دیگر شخصیت های سیاسی کشور درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

پیکر آن مرحوم ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه شنبه ۲۱ دی از دانشگاه تهران تشییع و در مرقد مطهر امام خمینی - رحمة الله علیه - به خاک سپرده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۵
F. Gholami

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۵
F. Gholami

برای دیدن برنامه کلاسی در اندازه اصلی و خوانا بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۴
F. Gholami

با شروع سال تحصیلی جدید در راستای تحقق اهداف طرح تعالی و ایجاد روحیه کار جمعی و گروهی یکی از بردهای آموزشگاه به درس زبان انگلیسی اختصاص داده شد و فعالیت های دانش آموزان عزیز به صورت هفتگی در زمینه این درس در برد نصب می شود.



تصاویر در ادامه مطلب.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۹
F. Gholami